Saturday, March 5, 2011

FORUM 'MENGAPA AKU DISINGKIRKAN ?'









Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

rasa sangat rindu pada semua rakyat jelata . maaf Ms Admin tak sempat update entry . almaklumlah semua mahasiswa/i sekarang masing masing sedang sibuk menelaah dan mengulangkaji untuk mid-semester exam . Ms Admin pun tak terkecuali . walaupun kebelakangan ini ada desas desus khabar angin yang Ms Admin dengar , tapi apa kan daya , khabar angin tetap khabar angin .

kita ketepikan sekejap khabar angin tadi , sekarang kembali kepada tajuk . beberapa hari yang lalu , pada 28HB FEBRUARI 2011 , di dewan kachi telah diadakan satu forum bertajuk "MENGAPA AKU DISINGKIRKAN ?" anjuran KELAB HAL EHWAL SISWI . forum ini dihadiri oleh 3 orang barisan panel yang diundang khas untuk berdiskusi mengenai isu yang begitu menarik ini .

Ms Admin turut sama dalam majlis ini dan saya dapat banyak ilmu baru . lebih kurang 300 orang pelajar terlibat dari seluruh dpp . antara diskusi pada malam itu mengenai pembuangan bayi , masalah sosial , gejala seks bebas dan isu kahwin di usia muda . untuk makluman sahabat SME-ians , tak salah ya kahwin di usia muda bagi mengelakkan maksiat , tetapi harus diingatkan , peka pada perasaan ibu bapa kita .

alhamdulillah majlis berjalan lancar . Ms Admin seronok diundang menjadi jurugambar . terima kasih kepada pihak penganjur . untuk lihat gambar klik sini . sekian , terima kasih .

No comments:

Post a Comment