Tuesday, March 8, 2011

PROGRAM PERKONGSIAN ILMU KE CEBERAL PALSY (SPASTIK)


pic courtesy by Tay Qiu Hua 

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Ms Admin nak update tentang satu program anjuran BIRO PENDIDIKAN DAN LATIHAN pada 28HB Januari 2011 yang lalu . terima kasih Ms Admin nak ucapkan kepada saudara Tay Qiu Hua yang sudi email laporan program ini . tindakan seperti ini sangatlah membantu saya dan ajk yang lain . harap rakan rakan lain dapat turut sama menbantu ya .

ok , program diadakan di Pulau Pinang . Matlamat utama program ini merupakan cetusan idea daripada mahasiswa/i yang mempunyai inovasi dan integriti untuk menyemai kasih dengan kanak-kanak yang kurang bernasib baik . Idea ini selaras dengan matlamat mereka untuk meluangkan detik keemasan di samping menyelami serba sedikit kesusahan yang mereka hadapi .

Secara tak langsung , program ini akan memberi pendedahan dan pengalaman kepada para peserta merasai suasana kehidupan di rumah kanak-kanak tersebut . Pihak pusat itu juga menyediakan ceramah tentang kepahitan dan kejayaan kanak-kanak spastik . Secara keseluruhannya , program ini telah mencapai objektif dan matlamat yang telah ditetapkan pada kertas kerja . Tahniah !

No comments:

Post a Comment