Saturday, February 12, 2011

THE ADMINISTRATION

 pic courtesy by google
 
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

DEWAN PENGINAPAN PELAJAR SME BANK ialah  DPP KE-16 daripada 16 dpp yang terdapat di UUM . previous entry telah menceritakan tentang awal pembukaan dpp ini . entry ini pula akan bercerita tentang pentadbiran yang dijalankan di dpp paling bongsu kita ini . di dpp kita terdapat 8 blok secara keseluruhan . 2 blok mahasiswa dan 5 blok mahasiswi . sebuah blok untuk tetamu atau pelawat .

pentadbiran dpp kita diketuai oleh seorang pengetua , Encik Muslimin Wallang dan beliau dibantu oleh beberapa orang felo blok . seterusnya , president dpp pula ialah Cik Yaya Zayra Adnan dan beliau turut dibantu olleh 2 orang timbalan president . timbalan 1 ialah Encik Izzuan , timbalan 2 ialah Cik Aisyah . turut membantu ialah Cik Yati Halim sebagai setiausaha dan Cik Noorul sebagai bendahari .

beberapa MT JKPS dan EXCO beserta ahli-ahlinya turut terlibat dalam pentadbiran dpp sama ada secara langsung atau tidak . tidak dilupakan juga pembantu dan kerani pejabat dpp . semua mahasiswa dan mahasiswi sebagai rakyat jelata juga tidak boleh dikecualikan penglibatannya . secara anda tahu atau tidak , setiap individu memainkan peranan yang penting kepada dpp tercinta kita ini .

terima kasih sudi meluangkan masa untuk baca coret coret ini . semoga SME-ians tumbuh sehijau pohon yang segar dan sebiru awan tinggi di SME . jumpa lagi !

No comments:

Post a Comment